Sztuka przekonywania a manipulacja językowa – porównaj...

E-mail

Cena: 49 zł

 

Sztuka przekonywania a manipulacja językowa – porównaj sposoby  wykorzystania środków językowych we współczesnych polskich tekstach propagandowych i reklamowych.

 

I. Literatura podmiotu:

1. Fotoradary ministra Nowaka nie mają szans. Premier Tusk mówił o tym już 5 lat temu! Niech tylko wróci z Dolomitów…,

2. Kaczyński: Jeśli Polska nie dojdzie do prawdy o Smoleńsku, to będzie z nią można zrobić wszystko,

3. Reklama MediaMarkt,

4. Reklama piwa Żubr - Żubr odpowiada każdemu

5. Reklama społeczna,

6. Zakazany spot telewizyjny PiS - Kolesie z PO,


Powyższa bibliografia ma charakter informacyjny, poglądowy. Zakupiona prezentacja będzie miała poprawnie wykonaną bibliografię oraz plan ramowy.
Wszystkie prace maturalne posiadają przykładowe pytania komisji egzaminacyjnej.


Prace maturalne gratis

Prezentacje maturalne, Ebook



prezentacja maturalna, pytania



 


Powtórka do matury z polskiego w weekend! (ustna i pisemna)