Rola aluzji i komizmu w tytułach prasowych.

E-mail

Cena: 45 zł


Rola aluzji i komizmu w tytułach prasowych.


Literatura podmiotu:

  1. „Tusk będzie się smażył w piekle?”, „Super Express”
  2. „Najbogatszy Polak: Jan Kulczyk ma 6,4 miliarda! Ty musiałbyś pracować 177 tysięcy lat!”, 
  3. „Hurra? 30 tysięcy ludzi straci pracę”, „Super Express”
  4. „Co będzie szybciej - medal dla Polski w bobslejach czy koniec świata?”
  5. „Prezydenckie jaja” [w:] „Wprost”
  6. „Żelazna mimoza” [w:] „Wprost” nr 3/2010,
  7. „Prezydent inwestuje w moher” [w:] „Wprost”
  8. „Rzeczpospolita Babska” [w:] „Wprost”


    Powyższa bibliografia ma charakter informacyjny, poglądowy. Zakupiona prezentacja będzie miała poprawnie wykonaną bibliografię oraz plan ramowy.
    Wszystkie prace maturalne posiadają przykładowe pytania komisji egzaminacyjnej.


    Prace maturalne gratis

    Prezentacje maturalne, Ebook



    prezentacja maturalna, pytania




Powtórka do matury z polskiego w weekend! (ustna i pisemna)