Oceń poprawność językową reklam: prasowo-radiowych...

E-mail

Cena: 49 zł

 

Oceń poprawność językową reklam: prasowo-radiowych i telewizyjnych. Omów środki służące funkcji perswazyjnej. Zwróć uwagę na najczęściej stosowane środki stylistyczne. (Swoje obserwacje przeprowadź na wybranych tekstach reklamowych).


Literatura podmiotu:

1. Burger King; Radio ZET, z dnia 26.02.2012,

2. Elstar-Bio Górny,  Budownictwo BiznesMarket,

3. Piwo Królewskie, YouTube, dnia 26.02.2012.




Powyższa bibliografia ma charakter informacyjny, poglądowy. Zakupiona prezentacja będzie miała poprawnie wykonaną bibliografię oraz plan ramowy.
Wszystkie prace maturalne posiadają przykładowe pytania komisji egzaminacyjnej.


Prace maturalne gratis

Prezentacje maturalne, Ebook



prezentacja maturalna, pytania




Powtórka do matury z polskiego w weekend! (ustna i pisemna)