Manipulacje językowe w reklamie. Zanalizuj zjawisko...

E-mail

Cena: 49 zł

 

Manipulacje językowe w reklamie. Zanalizuj zjawisko na podstawie wybranych reklam telewizyjnych i prasowych.


Literatura podmiotu:

1. Reklama prasowa Media Markt z hasłem: Nie dla idiotów,

2. Reklama prasowa : No.anorexіa-no.lіta,

3. Reklama telewizyjna: Colgate Total,

4. Reklama telewizyjna: L'Oréal - jesteś tego warta,

5. Reklama telewizyjna marki Żywiec z hasłem: Każdy może poczuć różnicę,

6. Reklamy telewizyjna i prasowa Eurobank z hasłem: Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?,

7. Reklamy prasowa i telewizyjna : Gіllette najlepsze dla mężczyzny,

8. Reklamy telewizyjna i prasowa: Łódka Bools.



Powyższa bibliografia ma charakter informacyjny, poglądowy. Zakupiona prezentacja będzie miała poprawnie wykonaną bibliografię oraz plan ramowy.
Wszystkie prace maturalne posiadają przykładowe pytania komisji egzaminacyjnej.


Prace maturalne gratis

Prezentacje maturalne, Ebook



prezentacja maturalna, pytania




Powtórka do matury z polskiego w weekend! (ustna i pisemna)