Język reklamy i jego wpływ na przeciętnego użytkownika.

E-mail

Cena: 49 zł

 

Język reklamy i jego wpływ na przeciętnego użytkownika. Omów temat, analizując zebrany materiał i uwzględniając kontekst kulturowy i estetyczny.
 
 
Literatura podmiotu:

Przykłady reklam:

 1. Przebojowe warzywa Bonduelle, 

2. Reklamy Biedronki, 

3. Reklama Media Markt,

4. Reklama dezodorantu Fa,

5. Reklama Coca-Coli.

Praca zawiera dodatkową prezentację multimedialną w power point.




Powyższa bibliografia ma charakter informacyjny, poglądowy. Zakupiona prezentacja będzie miała poprawnie wykonaną bibliografię oraz plan ramowy.
Wszystkie prace maturalne posiadają przykładowe pytania komisji egzaminacyjnej.


Prace maturalne gratis

Prezentacje maturalne, Ebook



prezentacja maturalna, pytania



 


Powtórka do matury z polskiego w weekend! (ustna i pisemna)